Àrea agremiats
Usuari:
Contraseña:
Has oblidat la contrasenya?
Curs PRL paleteria 20h subvencionat (gratuït)
Data inici: 15/02/2024
Data fi: 22/02/2024
Horari del curs: de 17:00 a 21:00 els dilluns, dimarts, dimecres i dijous
PRL Nivell Bàsic 60h. Recurs Preventiu; subvencionat (gratuït)
Data inici: 17/04/2024
Data fi: 22/05/2024
Horari del curs: de 17:00 a 21:00 els dilluns, dimecres i dijous

La FEGP i el Gremi signen acord de col·laboració
Tomàs Gracia, president del Gremi de Constructors del Garraf, i Martí Sistané, president de la Federació Empresarial del Gran Penedès, han signat el compromís de col·laboració. La signatura de l'acord ha tingut lloc en el decurs de l'esmorzar col·loqui Fòrum Gran Penedès, celebrat a Vilanova i la Geltrú, amb Albert Toledo, director de Promoció de l'Habitatge de la Generalitat de Catalunya, com a ponent convidat.

L'acord estableix que les dues entitats es proposen la producció d'actuacions conjuntes, compartir avantatges en benefici dels seus respectius afiliats i afavorir les seves iniciatives, així com treballar conjuntament per la projecció econòmica i social de l'entorn.

El Gremi de Constructors del Garraf, formarà part del mapa associatiu de la FEGP en qualitat d’entitat afiliada, amb els mateixos drets i avantatges que la FEGP posa a disposició de tots els seus socis.

Els socis del Gremi rebran un tracte preferent i un descompte en el preu, a l’hora d’inscriure’s a les accions formatives promogudes per la FEGP, així com de determinats descomptes comercials, convinguts amb tercers.
També gaudiran de tracte preferent, en la contractació d’espais publicitaris en les edicions impreses i digitals produïdes per la FEGP.

El conveni també recull la incorporació del Gremi en el Consell d'Entitats Empresarials i Professionals del Penedès i el Garraf, com espai promogut per la FEGP amb la intenció de compartir-lo amb aquelles associacions, gremis, col·legis i, en general, col·lectius d'afinitat professional i empresarial de les comarques del Penedès i el Garraf que vulguin participar activament en un marc de relacions orientat al progrés econòmic i social del territori.

Warning: Division by zero in /home/gremigaco/public_html/novetats-del-gremi.php on line 131
Veure totes
Rb. Exposició 105, Loc. 3 cuadrado gremi constructors garraf 08800 Vilanova i la Geltrú cuadrado gremi constructors garraf Tlf. 93 893 33 66 cuadrado gremi constructors garraf Fax 93 893 33 66 cuadrado gremi constructors garraf gremi@gremiconsgarraf.cat
Gremi de constructors d'obres del garraf · Sobre el gremi de constructors · Junta de govern · Serveis del gremi